torsdag 10. januar 2013

Framdriftsplan

Nå har jeg endelig kommet igang med å strikke Oslo-anorakken :)
Den var utrolig deilig å strikke, og garnet jeg bruker er helt fantastisk! Har bestilt Zerda fra Yarn Paradise, og det var flottere garn enn forventet! Utrolig deilig strikkegarn!

Men merker at størrelse 7-8 år av Oslo-anorakken komemr mest sannsynlig til å passe min kjære svigersøster over veien. Greit nok at hun er en XS, men den blir nok for stor for en 7/8 åring..

Fikk også levert fra meg Marius-strømpene til Maria, hun ble veldig glad for det. Hun ymtet frampå at hun så gjerne skulle hatt en Marius-genser som er tyyynn, strikket på tyyynne pinner og tynt garn.. :O Skrekken for meg, siden de krokete fingrene mine ikke liker de tynne pinnene så godt. Men jeg legger den bak øret, og venter på vinteren skal gå sin gang, og frosten forlater fingrene. Man vet aldri hva som kan skje da ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar