torsdag 28. februar 2013

Vinterferie

Nå har vi vinterferie i heimen. Det er faktisk utrolig deilig, for jeg har ingen jobb denne uka, og Jonah har fri fra skolen. Men lillebror har nok måttet besøkt barnehagen litt, det blir for lange dager for han å være hjemme her hele uken. Han må uansett være hjemme Mandag og Tirsdag, for da har barnehagen planleggingsdager. Typisk..

Men jeg får utrolig mye tid til strikking, og hjemmekos, og kveldene har jeg jo brukt til å være utrolig sosial! Så det har gått veldig greit. men jeg har på følelsen av at uken snart er omme, men det er jo bare Torsdag idag.. Vi har jo fri til og med Tirsdag da... ;)

Været ute er helt grusomt, værmessig er dette en elendig vinterferie. Snø, regn, glatt, sørpe om en annen. Holder på å bli sprø.. Rasfarer, glatte veier, dårlige kjøreforhold.. Vi hadde store planer om en liten ferietur til min søster, men å kjøre helt ned til Salangen på isete veier, det skjer bare ikke..

Får heller ta det igjen når det blir bedre vær. men har jo alltids påska. ;)
Jeg holder ennå på å strikke på den herrens Mariusgensern til min kjære, det tar seriøst tid!! Holder på å bli sprø! Så har startet opp en god del prosjekter innimellom de tynne pinnene. Har strikket og heklet en del luer, bare for å bruke opp litt restegarn, og litt grytekluter og sokker. Må bare huske å ta bilder å legge ut :)

Jeg har forresten funnet et bilde som jeg rent bare elsket! Måtte sette det som profilbilde på Face også ;) Dette bildet beskriver egentlig meg veldig godt :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar